søndag 4. oktober 2009

Årest bokanbefaling!! - Og du trenger ikke å kjøpe den for å få lese den! :)

"So you don't want to go to church anymore?" er en bok jeg vil anbefale den på det aller, aller varmeste! :)

Jeg er snart ferdig med å lese den gjennom første gangen, og nå skal jeg snart begynne på den for andre gang. Det er en roman, men ikke i vanlig forstand.

Og det beste av alt; du kan lese hele boken på nett, og det er ganske leservennlig!

Du finner boken i sin helhet ved å gå til denne linken:

http://www.jakecolsen.com/contents.html

Her ser du innholdsfortegnelsen. Bare klikk på kapitlene, og du kan lese boken! :)

Jeg har opplevd å bli satt mer og mer i frihet ettersom jeg leser den! Uten en gang å være klar over at jeg trengte friheten! ;)

1 kommentar:

Løvetannen Der står den – vissen, men staselig nedsunket av himmelens dråper men som en fager krans av grå hår av erfaring av levd li...