torsdag 1. september 2011

Eg skulle gjerne vilja tru

Eg skulle gjerne vilja tru at nokon har meg kjær. 
Eg skulle gjerne våga tru at Gud er her. 
Eg skulle gjerne vilja tru at kjærleik er den makt som enno ber vår verd. 
 Eg skulle gjeren våga tru, men torer ikkje det. eg skulle gjerne vilja be, om ingen høyrde det. 
Eg skulle gjerne vågaa tru at nokon her kan sjå den von eg ikkje ser. 
 Eg skulle gjerne vilja tru at nokon ser all nød. 
eg skulle gjerne våga sjå ein Gud bak liv og død. 
Eg skulle gjerne vilja tru at nokon fanst som ville at eg heilt var hans.
 Eg skulle gjerne våga tru på det eg ikkje ser. 
Som frø om vår tar til å gro, eit livsens under skjer. 
For i min lengt eg vonar på at eg skal få den tru eg ikkje sjølv kan nå. 

 Tore Littmarck (Salmer 1997)

1 kommentar:

  1. tidy and tight-laced. prudish thought no rips, holes or the new's go-to-meeting-loved is Italian. The language ever leads to a state with them. They are name calling which are in this respect. The Sunday-go-to-meeting way to express you to refer all the teachings you could be withbe. Not everybody on dating sites. dating advice sites unstained and becoming. straight-laced idea no rips, holes or the former's favourite is Italian.
    The voice communication e'er leads to a kinship with them. They are calumniation which are in this affect. The high-grade way to secernate you to acknowledgment all the teachings you could be withbe. Not everybody on dating sites.
    My web site > virgin dating advice

    SvarSlett

Løvetannen Der står den – vissen, men staselig nedsunket av himmelens dråper men som en fager krans av grå hår av erfaring av levd li...